PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Mercredi 17.04.2024
Recherche
  Centre de recherche
Indice de la République Tcheque
INFOS DE BASE
  Infos de base sur la Tchéquie
Le meilleur de la Tchéquie
Régions en Tchéquie
Régions touristiques
Turistické oblasti
Villes et municipalités
Eurorégions
Microrégions et associations
Régions pittoresques
ACTUALITÉS ET ACTIVITÉS
  Actualités et nouvelles
Databanque des activités
Activités folkloriques et festivals
Activités touristiques
PRAGUE - COEUR D´EUROPE
  La ville de PRAGUE
Centres d´accueil de Prague
Calendrier d´activités a Prague
Thermalisme
  Stations balnéaires
Assurance-maladie
Tourisme de congres
  Expositions et parcs des expositions
Centres de congres
Organisation des expositions et promotion
Congres et conférences
Foires et expositions
Tourisme et loisir
  Centres d´accueil
Culture et divertissement
Monuments de l´UNESCO
Monuments et architecture
Monuments ecclesiastiques
Châteaux-forts et châteaux
Vacances actives
Tourisme pédestre
Agrotourisme
Cyclotourisme
Aquatourisme et sports
Tourisme du vin
Sport et relaxation
Club des touristes tcheques
Agences de voyages
Folklore et Traditions
  Folklorní sdružení
Ensembles folkloriques
Festivals folkloriques
Traditions folkloriques et coutumes
Métiers traditionels et produits
Nature et sa protection
  Biosférická rezervace UNESCO
Sites classés
Přírodni zajímavosti
Grottes et abysses
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Sentiers touristiques
Hébergement et alimentation
  Terrain de camping, campement
Hotels, Pensions
Chaty a chalupy
Résidences de vacances
Autre hébergement
Restaurants
Příjemné posezení
Specialités gastronomiques
Commerce et services
  Services pour automobilistes
Centres d´achats
PROMOTION DE L´ENTREPRISE
  Occasions d´investissement
Secteur financier et l´assurance
Immobiliers a vendre
Production industrielle
Production alimentaire
Království perníku

Nový ředitel České centrály cestovního ruchu

Jednou z klíčových priorit ministra pro místní rozvoj je dramaticky zlepšit propagaci České republiky v zahraničí jako destinace cestovního ruchu. Proto byl novým ředitelem České centrály cestovního ruchu od 1.10. 2002 jmenován ing. David Gladiš, který má četné zkušenosti v oblasti komunikace a marketingu.
Úkolem nového ředitele je okamžitě (do konce října) realizovat novou koncepci propagace ČR v zahraničí. Základními rysy této koncepce jsou:
  • přizpůsobení počtu propagovaných produktů cestovního ruchu velikosti rozpočtu
  • změna skladby používaných marketingových nástrojů
  • spuštění mimořádného "popovodňového" programu zahraniční propagace ČR (pro období říjen - prosinec 2002)
  • připravit rozvojové infrastrukturní a marketingové projekty, které mohou být financovány z fondů EU
Koncepce bude v detailnější podobě představena na tiskové konference ve čtvrtek 10. října ve 13 hodin v sídle České centrály cestovního ruchu, Vinohradská 46.
Panu ing. Karlu Nejdlovi CSc., který zastával funkci ředitele ČCCR od jejího vzniku v roce 1993, byla nabídnuta funkce poradce ministra pro oblast cestovního ruchu, kde bude možné dále využívat jeho zkušeností s touto problematikou.
David Gladiš (1974) pracoval v letech 2000 až 2002 v AMI Communications jako Account Director. V roce 2000 absolvoval London School of Public Relations, v nejbližší době dokončí doktorandské studium na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v oboru mezinárodní komunikace.
Ke splnění svých cílů Česká centrála cestovního ruchu provozuje 13 zahraničích zastoupení, zajišťuje prezentaci ČR na mnoha světových výstavách a veletrzích, produkuje doslova miliony tištěných materiálů, zpracovává analýzy a predikce vývoje cestovního ruchu a uskutečňuje celou řadu dalších reklamních a public relations aktivit.
Prezentovat Českou republiku v zahraničí je nejen marketingovou lahůdkou, ale také obrovskou výzvou a odpovědností, neboť cestovní ruch se podílí cca 6% na tvorbě HDP, tvoří přibližně 10% českého exportu a přímo či nepřímo zajišťuje práci pro více než 5% pracovně činného obyvatelstva.

Tisková zpráva ČCCR

Zveřejněno 04.10.2002
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA